baby
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, August 19, 2008

Raai wie kan al omrol!

Laas Maandag (15 1/2 weke) het ek die klein prins op sy magie neergesit as deel van sy daaglikse "tummy time". Met meneertjie heel gelukkig op sy maag draai ek toe om om gou vir my 'n koppie (rooibos!) tee te maak. Terwyl ek tee maak dag ek dis snaaks dat hy nog nie begin kla het nie (gewoontlik kla hy gou), net om om te draai en te vind Franco le rustig op sy rug na die dakwaaier en staar! Die houding was so ewe nonchalant, en hy kon glad nie verstaan hoekom Ma skoon trane in haar oe het nie. :-)
Sederdien rol ons so 1-2 keer per dag om - maar Boeta is baie sneaky - dis gewoontlik sodra ek vinnig weg kyk, en defnitief nie wanneer daar 'n kamera in sig is nie!

Ha! Ek sien die kamera, en NEE ek sal glimlag en oulik wees, maar NIE nou rol nie!

No comments: