baby
Lilypie First Birthday tickers

Friday, August 15, 2008

Ek is terug!

Sjoe! Ek raak agter met die updates - skuus ne! Dit was net moeilik om by te hou terwyl Ouma Elna en Oupa Frans hier gekuier het - die rekenaar met die ADSL lyn is in die spaarkamer opgestel! :-)

Dit gaan darem goed met my! Arme Franco trek bietjie swaar - hy het Woensdag 2 inspuitings gehad, en dit lyk of die tandjies erg beginne pla. (Ek weet dis vroeg vir tande - maar altwee Oumas en verskeie tannies by die familiefees is almal van mening dat die twee klein wit knoppies in die prinsie se onderste tandvleis inderdaad tandjies is) Hy kry sy oppe en sy affe - gisteraand en vanoggend is maar 'n af-tyd en Boeta wil net vasgehou en geliefie word, en glad nie weet van slaap nie.

Jesus, U moet werklik amazing wees. U het soveel kinders, en U het altyd tyd vir elkeen van ons, en raak nooit moeg en ongeduldig met ons selfs al is ons super needy en cranky nie! Dankie dat U nooit sluimer of slaap nie, en altyd met liefde oor ons waak. En dankie veral Jesus dat ek 'n maatjie het om hierdie ouerskap-ding mee te deel; dankie vir 'n pappa wat kan help traantjies afdroog as die mamma self voel om saam te huil! :-)

No comments: