baby
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, July 10, 2008

Wie is die oulike seuntjie in die spieel?

Ons begin oor die verkoue te kom - prys die Heer! Het 'n neussproei ontdek wat blyk redelik effektief is, so ons gebruik dit 'n paar maal per dag. Arme Franco pes die neussproei en protesteer luidkeels daarteen. Ek begin verstaan wat my ouers al die jare bedoel het" "Dit maak my seerder as vir jou my kind. En dis vir jou eie beswil" ;-)

'n Sure fire aandag aftrekker van neussproei ontsteltenis, is om Franco voor die spieel te jou. Seuna is baie ingenome met die oulike seuntjie wat terugweerkaats, en kan nogals 'n rukkie lank lag en gesels met die nuwe maatjie. Dis te cute! Franco se eerste glimlaggies was op 3 weke, maar dit raak al meer op gepaste oomblikke. Die laaste week of wat het hy ook defnitief meer begin "gesels" met ons. My hart raak sommer week as hy daai tandlose glimlag uitpak as jy "Hallo Franco" se. Sy ogies (of is dit myne) begin sommer skitterliggies inkry.

Dankie Here vir die voorreg om te kan mamma wees vir so spesiale seuna! En dankie vir glimlaggies om al die verkoue-swaarkry oomblikke te laat verdof!

No comments: