baby
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, July 16, 2008

Soektog na 'n skooltjie

Is ernstig opsoek na 'n skooltjie vir Franco. Ek is lus en maak soos 'n volstruis - dalk as ek my kop in die grond indruk en my aan niemand steur nie, sal die 1ste Sept nie so skrikwekkend vinnig nader spoed en die einde van my kraamverlof beteken nie!

Ek het gister na 'n oulike skooltjie gaan kyk (al glo elke mamma niemand kan so goed vir haar kind sorg soos sy nie! Die lyk darem nie na te slegte tweede keuse nie) Die skooltjie is naby ons huis, wat beteken ons sal eers vir Boeta moet gaan aflaai in die oggende en dan die verkeer trotseer werk toe - is net bietjie bekommerd dat dit dalk gaan moeilik wees. Aan die ander kant kan Gert dalk help met die oplaai en aflaai, wat nie die geval is as Franco naby my werk in 'n skool is nie. Gert sal daaroor bly wees die paar daggies per jaar wat Ma moet takbesoek doen en nie by die huis is nie!

Die groot pluspunte (volgens my) is dat die skool elke dag die kindertjies van Jesus leer, en dat hulle juffrou-baba verhouding baie beter is as ander plekke. Dis vir my net so erg om aan te dink, maar ek troos myself daaraan dat ek en Gert baie daaroor gebid het, en dat hierdie (so voel ons) vir ons die beste besluit vir ons gesinnetjie vir die tydstip in ons lewens.

Ons ondersoek nog 'n paar ander plekkies, maar ten minste het ons nou 'n voorloper in die resies!

In ander nuus, het ek en Franco die hele oggend omgekuier by 'n niggie van Gert en haar oulike 21-maande oue dogtertjie. EN dit lyk asof Franco uiteindelik begin oorgaan na 4-uurlikse voedings! Sal kyk hoe vannag loop - hopelik besluit hy nie skielik om op te maak vir die minder voedings in die dag nie! :-) Gisteraand het goed gegaan (na die marathon stryd om hom in die bed te kry). Die prinsie het weereens die hele aand in sy eie bed geslaap en net tweekeer wakker geword!

O ja - en Oupa Jan se toetse was als goeie nuus! Dis 'n WONDERLIKe verligting en ons loof die Here al die pad!

Dankie Here, vir beantwoorde gebede, en U genesende krag. Lei vir my en Gert ook seblief in die soektog na Franco se skooltjie, en dat ons sensitief sal wees vir U stem.

No comments: