baby
Lilypie First Birthday tickers

Monday, July 28, 2008

Ouma Elna & Oupa Frans het kom kuier!

Gister was 'n besige, besige dag! Vroegoggend moes ons rondskarrel om betyds te wees vir ons 3-maande profesionele foto sessie by Ronel (die vroutjie wat vir ons die babamasseringsklasse ook aangebied het). Die sessie was lekker vrek vroeg (8h30!) maar soveel pret! Ronel was amazing, en Franco was 'n model soos min. Hy het vir ons die mooiste laggies gegee - ek is so opgewonde en kan skaars wag om die proewe te sien! (Franco se nuwe pakkie het duidelik verklaar: "My daddy is the best" en ek dink Boeta was so spot on daarmee! Ek het jammer gevoel dat ek nie 'n toppie kon he wat aandui "My hubby is the best!" nie. Ons is so geseend om Gert in ons lewens te he!)

Daarna was ons plaas toe sodat Ouma Miekie vir Franco sy dooppakkie kon aanpas. (Ons praat van 'n dooppakkie - maar eintlik is dit die pakkie vir Boeta se inseening by die kerk). Die pakkie word gemaak van oorskiet wit satyn van my trourok, en hy lyk behoorlik soos 'n spoggerig klein prinsie daarin! Dankie Ouma Miekie - jy is 'n ster! As dit van my afgehang het, sou ons maar moes kyk wat die winkels opgelewer het.

Was nog op die plaas toe ons 'n lekker verrassing kry - Oupa Frans en Ouma Elna se planne het 'n bietjie verander, en hulle kom toe 'n dag vroeer as beplan! Groot opgewondenheid alround - ons het hulle Des laas gesien, en hulle het dus nog nie vir Franco in lewende lywe gesien nie! Ongelukkig vir hulle was Boeta se kapasiteit vir nuwe, uit-roetine dinge egter klaar tot boordens toe voel, en was hy glad nie op sy best behaviour toe hulle so 20h00 gisteraand hul opwagting maak nie. :-( Dit was dan al 'n rukkie na bed-tyd! Gelukkig kuier hulle nog 2 weke hier rond, en het Franco nog baie tyd om hulle harte te wen met sy glimlaggie!

Dankie Here vir familie - vir die lekker gesinstydjie wat ons met die fotos gehad het, die rustige kuier op die plaas en die pragtige dooppakkie. Dankie Here vir beantwoorde gebede, en dat U Oupa Frans gespaar het, en dat hy soveel beter is dat hy sy kleinseun kon kom sien! U is voorwaar 'n God van wonderwerke! En Jesus as ons kan vra - se seblief vir Franco se niggie sy moet bietjie opskud! Ons is al ongeduldig (en ek is seker haar ouers meer as ons!)

3 maande, 5 dae

1 comment:

Miekie said...

Dankie vir die lekker kuier Sondag. Dit was so spesiaal. Die onderbaadjies is so te se klaar.