baby
Lilypie First Birthday tickers

Monday, July 14, 2008

Toekomstige beroep?

Ons reken ‘n beroep as chirurg le dalk erens in die toekoms vir Franco – hy oefen dan nou al om sy eie mangels uit te haal! J

Dis te cute om te sien (as mens nou al die kwyl wat daarmee saamgaan ignorer!) Franco is meer en meer besig om sy eie handjies te ontdek, en die afgelope paar dae is die handjies pal in die mond. Hy hou al oulik speelgoedjies vas wat ons in sy hande sit, maar ons kon nog nie agterkom of hy besef dat dit HY is wat die ratels ens. skud nie. Dit wat hy nie met sy oe agterkom nie, kom hy defnitief met sy mondjie agter!

Vir my as Ma was dit tyd om oor my afkeer vir borslappe te kom (tot dusver was ek gelukkig en kon Franco sonder borslappe al die oulike kleertjies vir ons model), maar met die hande in die mond is die spoegfabriek op volle sterkte! Hy het een borslap wat verklaar: “Dribble happens! Get over it” en dis maar wat ek ook moes doen!

Al nadeel van hierdie vroee beoefening van ‘n moontlike beroep is dat die toekomstige chirurg dit alte gereeld regkry om die vingers bietjie te ver in die keeltjie af te druk en homself in die proses naar te maak. ‘n Groot deel van die melkies kom dus terug boontoe – nie bevorderlik vir gewigoptel of Ma se skoon, nuwe hemp nie.

12 weke 5 dae

Dankie Here dat alhoewel ons nie weet WAT Franco eendag gaan word nie, ons wel weet dat U weet en dat U daar is vir al die dae van sy lewe. Ek en Gert bid dat Franco sommer vroeg vroeg in sy lewe sal agterkom hoe nodig hy vir U het.

No comments: